duminică, 9 octombrie 2011

Scrisoare catre ochii verzi...

Imi amintesc cu zambetul pe buze de zilele in care auzeam de la tine in fiecare zi un dulce "Te iubesc!".Stiu, e vina mea ca acele zile s-au terminat.Stiu ca nu am stiut sa te apreciez, iar tu ai decis sa ma urasti.Merit toate astea, dar si asta stiu.

Perioada aia in care uitasem complet de tine era foarte frumoasa.Nu ma mai simteam vinovata, continuam sa fiu acea copila vesela care nu stia ce era suferinta.Am tras de acea perioada cat am putut, insa tot s-a terminat.Te-am reintalnit.De ce?Destinul vroia sa ma pedepseasca pentru toare cuvintele amare pe care ti le-am spus!El te-a adus in fata mea in acea zi blestemata.Ochii mei iti atineau buzele, parul, si in final se opreau in ochii tai.Am recunoscut imediat acei ochi verzi.Inima imi batea tot mai tare, parca vrand sa-mi iasa din piept.Am crezut ca nu voi supravietui, insa m-am inselat.Acele doua ore in care te admiram pentru cat de indiferent erai.Stiam ca nu iti mai pasa de mine si asta ma durea.Acea durere care imi arde inima de fiecare data cand ma gandesc ca nu te voi mai avea.

Daca stiam ca voi ajunge sa te iubesc asa cum o fac acum.As vrea sa fiu cu tine tot timpul, dar nu se poate.Nu am stiut sa imi ascund sentimentele si tu ti-ai dat seama ca asa ma poti pedepsi pentru toata suferinta pe care ti-am provocat-o.Merit,ok?

In momentul cand ai spus ca ma mai vrei, am fost cea mai fericita persoana din lume.Vinovatia disparuse, iar eu eram foarte indragostita.Totusi,acea perioada roz nu dura mai mult de o seara.Nu mai era la fel ca inainte, cu acel “Te iubesc!” impartasit.Acum erai rece si asta ma facea sa inebunesc.Tie chiar nu iti pasa?

De asemenea, stiu si de fata pe care o adori.E mai frumoasa, da, si te inteleg.Dar daca esti indragostit de altcineva de ce mi-ai mai dat sperante? In fiecare zi imi dau seama din ce in ce mai mult de persoana care esti.

Acum stiu, watashi no akku suki da.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu