luni, 18 octombrie 2010

~Viata de adolescenta~

Adolescenta...probabil cel mai frumos moment al vieti, atunci cand crezi ca poti face tot ce vrei tu.Bine , aproape totul , iar majoritatea dintre noi stiu asta foarte bine.
Nu suntem copii, nu mai suntem.Am crescut , ne-am maturizat , insa un singur lucru e clar.Avem placeri , insa si responsabilitati. Baieti , relatii si alte chestii din astea.Odata cu maturitatea, vin si "problemele de oameni mari" .
Imi amintesc cand eram mica si vroiam sa fiu un om mare.Cu anii mi`am dat seama ca a fi "om mare" nu e tocmai ce vreau.A inceput sa imi fie dor de copilarie.Atunci ma bucuram in fiecare an de iarna, insa acum nu o mai fac.Nu pentru ca nu as vrea, insa nu am timp.Temele si meditatiile imi consuma tot timpul , neputand sa ma mai bucur de viata.

Nu...nu adolescenta este cel mai frumos moment al vieti...nu!Copilaria!Cine nu ar vrea sa fie din nou copil?

A fi adolescent presupune multe lucruri, iar eu m-am saturat de ele.Problemele adolescentei...cu cat timp trece mai mult cu atat ele sunt mai grele.
...le vreau inapoi pe cele ale copilariei...

2 comentarii:

  1. sigur, si eu sunt de aceeasi parere, dar nimeni nu poate intoarce timpul
    si eu plang dupa copilarie, dar e ca si cum ai incerca sa tii apa in pumn
    oricat ai incerca, mereu ti se va strecura printre degete, picatura cu picatura, pana cand va disparea toata
    tot ce poti sa faci acum e sa te bucuri de cele cateva picaturi ramase

    RăspundețiȘtergere
  2. pacat k trece asa de repede..pacat k nu am stiut sa ne bucuram de copilarie sa o savuram cum trebuie..ne-am grabit sa crestem iar acum plangem ..nu ne-a ramas decat amintirile,sau daca le mai avem si pe alea...cand fiecare craciun aducea fericire ,bucuria pe care o traiam alaturi de familie acum nu prea mai exista,cand impodobeam bradul,cand credeam in Mos Craciun,Mos Nicolae,ne bucuram de cadourile de la " MOSU".Fiecare primavara aducea in ochii nostrii frumusetea naturii,cat as vrea sa mai pot sa ma joc cu prietenii afara ratele si vanatorii,ascunselea,prinselea,baba oarba..paparuda.Cand eram copii pe primul loc era fericirea pe care o aveam cand jucam sotronul,saream coarda..etc..ne bucuram de fiecare inghetata mancata,de topogane,leagane,zapada..pana si de ploaie.Iar acum...acum ce punem pe primul loc? pentru adolescenti important este sa ai buzunarul plin de bani,cluburi,machiaj( pentru fete)cat mai mult..fitele,comportamentul de piti sau cocalar.tigarile,bautura..si baietii/fetele.Cand suntem mici,vrem sa crestem pentru a putea fi liberi,sa facem ceea ce vrem...iar acum cand am crescut..am reusit? nu,nu am reusit..pentru ca am uitat de visele pe care le aveam.Am uitat cum este sa iesi afara cu sania, sa faci om de zapada,sa te bati cu zapada..am uitat de zambetele pe care le aveam pe fata cand vedeam capra ,ursul,copii la colindat..Acum iarna inseamna sa ii chinui pe cei din jurul tau..sa ii bagi cu capul in zapada chiar daca nu vor..sau cum se spune sa ii faci Botezul,vara ,in cazul fetelor,inseamna anotimpul in care umblii app dezbracata si sa agati cati mai multi baieti.Eu niciodata nu mi-am dorit sa cresc,mi-am iubit copilaria si imi aduc aminte de ea cu mare drag,dar imi pare rau cand vad ca nu mai este la fel.

    RăspundețiȘtergere