marți, 31 august 2010

Dor de scoala...?!





Prima postare... 31 august 2010! Mai sunt doar 13 zile pana cand incepe scoala.Desi ar trebui sa ma stresez pentru ca vacanta a trecut repede , eu insa ma bucur.Stiu,cateodata nici eu nu ma mai inteleg.

Vacanta asta , desi a trecut repede, a fost foarte plictisitoare.Intervenise rutina, acelas lucru in fiecare zi.Sincer, mi`e dor de scoala, cum se intampla de obicei in ultima luna din vacanta. ( :)) ).

Ei bine , daca stau bine sa ma gandesc , dorul meu de scoala nu se datoreaza doar "dragului" de a invata , ci si dorul de a`mi revedea colegii.Bine , pe unii dintre ei i`am mai vazut si in vacanta , insa nu pe toti.

Saptamana trecuta am vorbit cu un coleg , si in mijlocul conversatie i`am spus ca vreau sa incep mai repede scoala si ca nu mai suport sa stau acasa.Iar el mi`a spus ceva de genu :"Ai innebunit?De abia am simtit vacanta , nu vreau sa inceapa tortura din nou".La cuvintele lui nu am putut decat sa rad...Ce altceva puteam face?

Desi, sunt sigura ca daca acum astept cu nerabdare 13 septembrie , dupa o saptamana de scoala , o sa incep sa vreau din nou vacanta.Ca intotdeauna! As vrea sa ma pot bucura de zilele din vacanta ramase , insa nu pot.Plictiseala e in fiecare zi, iar eu nu fac nimic deosebit. Prima luna din vacanta o epuizez cu entuziasmul meu ,apoi lucrurile se inmoaie pana in august cand deja sunt satula de timp liber.

Vara deja a inceput sa mi se para o altnernativa plictisitoare .Ma intreb de ce avem vacanta de 3 luni , vara , ca sa ne plictisim , iar apoi vine toamna , cu scoala dupa ea.Cum am spus si mai sus , dupa o saptamana , maxim doua , nimanui nu ii se mai pare scoala o alternativa prin care poti scapa de plictiseala.

~kisses&hugs~ Rosemary~

4 comentarii:

  1. Rozy?
    tu stii ca astea sunt exatc gandurile mele acum?:))
    nici ca se putea sa o spui mai bine :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Rose ai mare dreptate, chiar ca e frumos la scoala, dar dupa o vreme intervine si la scoala monotonia.
    Stii acum observ ca e cam grea trecerea de la gimnaziu la liceu, cam multe pretentii sa stii ce ai invatat acum 4 ani ca de ex: "Ce e fizica?" noi am raspuns:"Stiinta care se ocupa cu.... " Dar profa zice, bine, bine dar voi cum vedeti fizica,:Ca o materie sau ca pe o necesitate..
    Si continua cu intrebarile la nesfarsit . Am observat ca orice am spune profii nu sunt multumiti:ba nu e exprimarea buna, ba x, ba y, etc
    Am inceput deja sa aberez, la tine cu e noul an scolar?
    Kisses Maya

    RăspundețiȘtergere
  3. La scoala e frumos doar asa prima luna..apoi iti doresti sa vina vacanta cat mai repede.

    RăspundețiȘtergere